Blogumun İlk 6 Ay’ı
 Blogumu  açalı tam 6 ay oldu. Bu altı ayda bir çok konuda paylaşımlar yaptık bir kaç kez tasarımımızı değiştirdik yani bu zamana kadar iyi kötü gelebildik. Asıl önemli olan bundan sonraki süreç neden derseniz bir çok blog yazarı  gibi ilk başladığımda blog yazarlığı hakkında çok az bilgiye sahiptim ama şimdi daha çok  bilgiye sahibim ve gittikce büyümeye ve gelişmeye başladık. İlk başarımız, pagerank  değişiminde pagerang değerimiz 3 oldu bu değer yeni açılmış bir blog için iyi bir değer. Şu anda blogumun iyi bir yerde olmasını görmek  benim için büyük bir mutluluk. 
 Şöyle bir geriye baktığımızda blogumu açtıktan beri aynı kalan  şeyler var  mesela blogumun logosu hep aynıydı hiç  değişmedi. Tasaraımda baya değişiklikler olsada sürekli sadeliğe önem verdim, normaldede sağdeliği severim. En çok  kategori yani paylaşım  konuları kısmında çok fazla değişim oldu  değişim derken daha fazla kategori ekledik ve eklemeye devam edicem. 
 Bundan sonra blogumda yapmak istediklerime gelince, ilk olarak daha gelişmiş güzel bir yeni logo  tasarımı yapıcam, bloguma yeni yazarlar almayı  düşünüyorum, belki  tasarımda değişiklikler yapabilirim. En çok yapmak istediklerimden biride sosyal  hayattan konular paylaşmak bunun içinde araştırmalar yapıyorum ve sürekli kitaplar okuyorum hep teknoloji ve genel konularda paylaşım yapmakdan sıkıldım.
 Yani anlıyacağınız üzere, ileriki günlerde teknoloji konularını biraz azaltıp eğlenceli ve güzel bir blog olma yoluna koyulıcam. 
 Blogumda sadece benim paylaşmak istediklerimi değil sizin istediğiniz şeyleride paylaşmak  istiyorum, bunun için iletişim bölümünden sadece ” Blogunda şu konuyla ilgili veya şunla ilgi şeyler paylaş ” demeniz yeter.
 Blogumu  takip eden herkeze çok teşekkür ederim, hepiniz Allah’a emanet olun, sağlıcakla kalın.. Daha sonraki paylaşımlarımımızda görüşmek üzere 🙂